Клас моєї мрії: навчаємось, граємо, відпочиваємо На голосуванні

Автор проекту
Світлана Петрівна Воронцова
Світлана Воронцова
Категорія
Освіта
Код
27

Короткий опис

Проект передбачає створення на базі загально-освітньої школи №3 комфортної зони для відпочинку, емоційного розвантаження учнів та проведення занять у незвичному для традиційної школи форматі.

Район

Адреса

м.Славутич, проспект Дружби народів, 1. Славутицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Бюджет на реалізацію

49 996 грн.
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема

Фахівці в сфері освіти колись прийшли до висновку, що неможливо вимагати продуктивності навчального процесу і максимальної інтелектуальної віддачі учнів, якщо сили, витрачені на все це, ніде відновити.
Час не стоїть на місці і треба постійно переймати досвід інших та застосовувати нові підходи у навчанні: через гру, нестандартну подачу матеріалу, вільний творчий простір. Навіть просто переглядаючи фільми про іноземних школярів, наші діти бачать у якому невимушеному форматі проводяться заняття у провідних школах світу. Вони також мріють так навчатися. І саме від нас, дорослих, залежить наблизимось ми хоча б на крок до цієї мрії.

Мета проекту

Створити оптимально комфортне середовище для школярів із облаштуванням зони відпочинку та творчого простору

Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування

Щоб навчальна діяльність була радістю, має бути така організація навчання, за якою дитина стає активним учасником процесу засвоєння знань. Тоді пізнавальний інтерес і задоволення від процесу та результату навчання дає моральний, психологічний комфорт, розуміння особистого успіху.
Проектом запропоновано створення ігрової зони відпочинку та незвичного для традиційної школи формату навчання.
Ігрова кімната – це освітнє середовище, в якому учні через гру розвиватимуть свої природні задатки та здібності, розширятимуть свій пізнавальний інтелект, це формування атмосфери довіри, навички комунікації серед учнів, це самостійна діяльність, що здійснюється за особистою ініціативою дитини без обов’язків перед дорослими. Гра дає змогу дітям об'єднуватись у групи за інтересами, а спілкування з учителем набуває невимушеного ґатунку.

Для стартового наповнення ігрової кімнати необхідні:
- килимове покриття;
- м'які меблі, а саме крісла-мішки;
- велика магнітна дошка;
- інтерактивна дошка або телевізор;
- настільні ігри.
Для повноцінного функціонування кімнати залучатимуться інші наявні необхідні ресурси (шафа для книжок та ігор, полиця для взуття, наглядні посібники, розумові ігри, при необхідності столи та стільці тощо).

Для кого цей проект

Цільова аудиторія проекту:
- учні загально-освітньої школи;
- вчителі;
- батьки школярів.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Підготовка кімнати (прибирання, винос старих меблів). 2. Закупівля матеріалів та обладнання (у різних постачальників). 3. Укладання килимового покриття, монтаж дошки та телевізора на стіну, розташування меблів та іншого інструментарію. 4. Тренінг для педагогів, ознайомлення з роботою обладнання. 5. Презентація кімнати. Відкритий урок. 6. Звіт про реалізацію проекту.

Ключові показники оцінки результату проекту

Результатом проекту буде створення кімнати, де в неформальній атмосфері проводитимуться уроки предметів естетичного циклу, години спілкування та відпочинку, заняття гуртків, організовуватимуться виставки робіт, конкурси, батьківськи збори.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Збільшення вартості матеріалів та обладнання

Приклади (кейси) схожих рішень

Школи багатьох європейських країн
Нова українська школа

Фото / схеми / креслення / тощо