• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

«UNIOR-QUIZ» Успішно пройшов оцінку

Доданий
25.09.2020
Номер
3
Культурна спадщина і краєзнавство

Проєкт «UNIOR-QUIZ» - новий формат розваг для дітей та молоді, національна дитяча вікторина з українським контентом та адаптованими питаннями. Проєкт передбачає створення умов для формування інтелектуальної еліти, організацію змістовного дозвілля учнів, навчить дітей працювати в команді, в колективі, сприятиме вихованню стресостійкості, емоційної врівноваженості та наполегливості.

Автор проекту
Ольга
Ольга Мельник
Бюджет
299 955 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
Славутицька міська рада, Славутич

Опис

Проблема

Ігри, зокрема інтелектуальні, відіграють важливу роль у вихованні та розвитку молодого покоління. Адже, на відміну від комп’ютерних, не занурюють дитину у вигаданий світ, який далекий від реальності, а, навпаки, розвивають ті вміння, які допоможуть соціальній адаптації. Не створюють ілюзії, а допомагають самовиражатися, повірити у власні сили і суттєво зрости в очах друзів. Також інтелектуальні ігри допомагають дітям швидше порозумітися з дорослими, розкрити творчий потенціал, критично оцінювати свої перемоги та невдачі, сприймати їх як крок до нових звершень. Інтелектуальний розвиток дітей є одним із завдань національного виховання та ефективною формою реалізації духовних потреб дитини. Однак для того, щоб інтелектуальна гра дала якнайкращий ефект потрібно, аби грати дитині було цікаво, захоплююче і пізнавально.
Молоде покоління щодня стикається з великою кількістю проблем, таких як відсутність мотивації до навчання та незацікавленість здобувати нові знання, девіантна поведінка, булінг та проблеми в стосунках з однолітками, складність з адаптацією в навколишньому світі, дефіцит спілкування тощо. На допомогу у вирішенні цих проблем головним чином направлений проєкт «UNIOR-QUIZ». Беручи участь у квізі діти не лише демонструють свої знання, а й вчаться співпрацювати, досягати спільної мети, підтримувати одне одного. Гра зближає дітей, виступає засобом отримання лідерства у групі, підвищення авторитету та визнання серед однолітків. Допомагає засвоїти шкільний матеріал швидше і якісніше, показує, як можна отримані знання використати на практиці. Виступаючи альтернативною корисною формою дозвілля, сприяє зменшенню проявів девіантної поведінки та дефіциту спілкування, особливо у підлітків.
Інтелектуальна гра завжди викликає задоволення: найвиразніше воно відчувається тоді, коли гравці перемагають, однак воно не згасає й у разі поразки. Остання в учасників інтелектуальної гри стає серйозним стимулом до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації. Завдяки різнобічному позитивному впливові на учнів, інтелектуальні ігри є не лише засобом виховання, але й активною формою відпочинку: вони підвищують життєдіяльність і бадьорість, пронизані веселістю, невимушеністю і дружнім спілкуванням. Все це особливо яскраво проявляється в іграх проєкту «UNIOR-QUIZ». Проєкт навчить дітей працювати в команді, в колективі, сприятиме вихованню стресостійкості, емоційної врівноваженості та наполегливості.

Мета проекту

Метою проєкту є популяризація інтелектуальних розваг серед дітей та молодого покоління, виявлення та заохочення творчого потенціалу молоді, заохочення дітей до інтелектуального розвитку та корисних альтернативних видів дозвілля

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування

Проєкт «UNIOR-QUIZ» - це новий формат інтелектуальних ігор для дітей, який поєднує елементи змагання, розвитку, спілкування та розваг. Інтелектуальні завдання змінюються веселими та цікавими перервами, а заохочення цінними призами спонукає до успішного та активного їх виконання.
«UNIOR-QUIZ» - є частиною проєкту «Національний QUIZ», який проводиться в 6 містах України, протягом 2 років.
Гра складається з 6 раундів та 44-50 питань .
Склад команди - від 4 до 12 гравців.
Відповіді на всі питання гравці вписують в спеціальні бланки, які відповідають специфіці кожного з раундів.
Питання з’являються на екранах та дублюються ведучим.
Питання можуть бути у різних форматах: текстові, ребуси, анаграми, музичні, у вигляді предметів, у вигляді людей в образі (акторів) та інших форматах.
По закінченню раунду команди здають бланки для підрахунку балів.
У команд є можливість оскаржувати результати під час підрахунку балів.
Усі результати під час гри фіксуються в турнірній таблиці, яку гравці можуть бачити протягом гри.
По закінченню останнього раунду, бали усіх раундів підсумовуються та виявляються три команди – переможці, які нагороджуються відповідно за 1, 2 та 3 місце. Також всі команди отримують заохочувальні відзнаки.
Загальна тривалість гри 120-150 хвилин.
Завдання побудовані таким чином, що одночасно (на рівних) в грі можуть брати участь діти як середнього так і старшого шкільного віку. За необхідності приклад пакету запитань, які будуть використовуватися під час проведення заходів, може бути надано для вивчення.
У вікторині мають змогу брати участь діти з особливими потребами, тому окремою метою проєкту є соціалізація таких дітей в суспільстві. «UNIOR-QUIZ» буде безкоштовним для всіх учасників, що сприятиме залученню до інтелектуальних розваг дітей незахищених категорій, які не мають змоги брати участь в іграх на комерційній основі.
Необхідно особливо виділити комплексні можливості проєкту для всебічного розвитку особистості, реалізації духовного потенціалу підростаючого покоління. Проєкт «UNIOR-QUIZ» передбачає створення умов для формування інтелектуальної еліти, організацію змістовного дозвілля учнів.
Цей інтелектуально-розважальний проєкт буде географічно та інформаційно доступним для усіх шкіл міста Славутича. Всі бажаючі діти матимуть змогу безкоштовно взяти участь у грі.
В разі перемоги з адміністраціями закладів освіти будуть укладені договори про готовність до співпраці та проаналізовано готовність до проведення на їх території заходів у рамках проєкту. Якщо на території закладу проведення заходу буде неможливим, то реалізація гри проходитиме в орендованому приміщенні (розважальному закладі).
Під час проведення ігор будуть дотримані всі санітарні вимоги щодо гігієни слуху дітей-учасників.

Для кого цей проект

Сферою поширення проєкту є учнівська молодь загальноосвітніх навчальних закладів. Вікова категорія учасників: 5-11 класи. Всі бажаючі дітки матимуть змогу безкоштовно взяти участь у грі, реалізувати та проявити себе. Гра не має жодних національних та релігійних обмежень.

План заходів з реалізації проекту

В рамках реалізації проєкту буде проведено 50 ігор (по одній грі щотижня), у вигляді турніру. Ігри буде розділено на 2 сезони. За результатами кожної гри складатиметься турнірна таблиця. На завершальній грі сезону буде визначено переможця за результатами підсумкового рейтингу. Реалізація проєкту відбуватиметься поза уроками.

Ключові показники оцінки результату проекту

Рівень охоплення дітей інтелектуальними іграми.

Очікуваний термін реалізації проекту

Проєкт буде реалізовуватись протягом всього 2021 року.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Можливими ризиками в реалізації проєкту є карантинні обмеження, пов’язані з поширенням Covid-19.

Співавтор

Харченко Роман; Березинський Володимир.

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Управління економіки та соціального розвитку міста

Відділ культури, національностей та релігій

ПІБ Відповідальної особи

Баришевська Нина Григорівна