Славутицький фестиваль вуличної їжі Брав участь

Доданий
28.09.2017
Номер
23
Культурна спадщина і краєзнавство

В місті доволі часто організовуються розважальні заходи, що потребують доповнення у вигляді фестивалю вуличної їжі. Славутицький фестиваль вуличної їжі може існувати як окрема іміджева подія – простір для жителів та гостей міста, реально прогресуючий захід не лише про «поїсти», але й про заохочення до культури добросусідства, приємну атмосфера, комфорт за рахунок стильної та сучасної події.

Автор проєкту
Бюджет
150 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема

Відсутній комфортний, сучасний, естетично оформлений простір (майданчик) для організації вуличного харчування як під час загальноміських подій, так і як окремий культурно-розважальний захід. У міських підприємців відсутня злагоджена робота та досвід щодо організації вуличного харчування (зручне пакування, урізноманітнення асортименту, стандарти якості). Місцевий бізнес необізнаний про переваги участі у подібних заходах. Разом з цим, дослідження перспективності даного бізнесу в Україні показало, що 42% українців регулярно користуються послугами точок вуличного харчування під час розважальних подій. Якщо вуличне харчування славутичан та гостей міста буде організовано у форматі фестивалю вуличної їжі, то громада зможе частково позбутися проблеми непривабливо та не по-сучасному організованого, антисанітарного, неестетичного вигляду точок вуличного харчування під час загальноміських подій.

Мета проекту

1. Популяризувати у місті Славутичі сучасний формат організації вуличного харчування та відійти від стереотипів про неякісне харчування поза домівкою. Адже вулична їжа у світі – це якісно, смачно, популярно. 2. Надати можливість жителям та гостям міста відчути позитивну небуденну атмосферу, сприяти комфортному та стильному відпочинку, у т.ч. і у межах свого кварталу, за рахунок мобільності конструкцій для торгівлі та відпочинку. 3. Показати місцевому бізнесу перспективність даного виду підприємництва. Адже на перший погляд здається, що ніша вуличної торгівлі їжею вже заповнена, однак зростаюча популярність подібних фестивалів в інших містах свідчить про те, що цей напрямок бізнесу залишається перспективним.

Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування

Славутицький фестиваль вуличної їжі - систематична, культурна та іміджева подія, що презентує мистецтво якісної та смачної вуличної їжі, заохочує до добросусідства, сприяє комфортному та затишному відпочинку славутичан та гостей міста.
Під час проведення загальноміських подій (міжнародні фестивалі, святкування до дня міста тощо) зазвичай використовуються традиційні, застарілі конструкції та меблі, одноманітний асортимент та несучасні підходи до організації вуличного харчування. Закупка стильних, сучасних, однакових торгових кіосків та меблів (столи, стільці, пуфи, шезлонги), обладнання (генератор електроживлення, настільні ігри, парасолі, гамаки) сприятиме створенню привабливої атмосфери, підвищить конкурентність будь-якої місцевої події.
Фестиваль може також стати мобільним (за рахунок легких пересувних конструкцій) та надати можливість жителям та гостям міста у межах будь-якого кварталу провести культурну подію, куштуючи вуличної їжі.
Фестиваль може розкрити потенціал місцевого та регіонального бізнесу. Адже семінар-тренінг, бізнес-консультації з експертами, що проводитимуться при підготовці до фестивалю, сприятимуть розвитку підприємницької активності. Крім того пропонується усі конструкції (інвентар, меблі, торгові кіоски) надавати підприємцям-учасникам фестивалю в оренду безкоштовно.
Фестиваль сприятиме розвитку громадської активності, адже можливе проведення різноманітних тематичних активностей (для дітей, підлітків, пенсіонерів), що надаватиме жителям та гостям міста додаткове місце для культурного відпочинку.

Для кого цей проект

Жителі та гості міста всіх вікових категорій.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Закупівля товарів та послуг (січень-лютий 2018). 2. Доставка та установка обладнання (лютий-березень 2018). 3. Організація підключення необхідних комунікацій (квітень 2018). 4. Навчально-презентаційні заходи (для різних категорій громадськості) (березень – квітень 2018). 5. Семінар-тренінг та бізнес-консультування підприємців із залученням експертів (березень 2018). 6. Презентаційно-комунікаційні заходи проекту (співпраця з партнерами, інформування громади, друк рекламно-інформаційних матеріалів) (березень-квітень 2018). 7. Проведення фестивалю (травень 2018, червень 2018, вересень 2018). 8. Звіт про результати проекту (вересень 2018).

Ключові показники оцінки результату проекту

1. Підсилення важливої компоненти міської туристичної індустрії, в структурі якої окреме важливе місце посідає якісно та по-сучасному організоване вуличне харчування.
2. Популяризація нового формату проведення будь-яких культурних подій, адже придбані конструкції (меблі, обладнання) можна буде використовувати не лише на фестивалі, а й під час проведення вуличних воркшопів для дітей та дорослих, зустрічей громадських активістів тощо.
3. Комфортний відпочинок, у т.ч. і у межах свого кварталу, за рахунок мобільності конструкцій для торгівлі та відпочинку.
4. Сприяння розвитку місцевого бізнесу.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Погіршення погодних умов у дні проведення фестивалю (перенесення термінів). Неможливість відповідальних за локації взяти участь у фестивалі з особистих причин (перенесення термінів). Перешкоди пов’язані з підключенням електрики до мереж. «Людський фактор» при виконанні проекту.

Приклади (кейси) схожих рішень

Осінній фестиваль Ulichnaya eda у Києві https://ulichnayaeda.com.ua/
Фестиваль вуличної їжі «Street Food So Good Festival» у Львові https://www.facebook.com/pg/streetfoodsogoodfestival/about/?ref=page_internal

Фотографії