Опис
Проблема
Відсутнє наповнення кабінету трудового навчання ігровими конструкторами, що повинні допомогти розвитку інженерних та інтегрованих навичок учнів 2-11-х класів на заняттях з фізики, технологій та іноземної мови, індивідуалізації занять дітей з особливими освітніми потребами, розширенню навичок учасників літнього мовного табору.
Мета проекту
Наповнити шкільну майстерню ігровими конструкторами для реалізації напрямків STEAM -освіти як частини нових Державних стандартів освіти, що задовольнять сучасні потреби ринку праці в інженерних та інших працівниках
Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування
Закупівля частини ігрових конструкторів для шкільної майстерні частково вирішить запит батьків на поглиблене вивчення модулю "Технології" , формування у майбутньому бази для додаткових занять з предметів фізика, технології, іноземна мова та інших. Вказані конструктори індивідуалізують роботу дітей з особливими освітніми потребами, допомагають працювати в парі, групою, персонально. Використання інтерфейсів на англійській мові розширить мовні навички дітей. Для батьків учнів школи та міста дасть можливість проводити інженерні турніри й урізноманітнювати спільне дозвілля
Для кого цей проект
Учнів 2-11-х класів, дітей міста з особливими освітніми потребами, батьків та педагогів, які прагнуть розширити свої інженерні навички
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1. Подача проекту - до 29.09.2017. 2. Голосування - у вказані терміни. 3. Закупівля у січні 2018 р. вказаних конструкторів та розміщення їх у майстерні
Ключові показники оцінки результату проекту
Вигода економічна - економія прямих бюджетних витрат на поповнення матеріально-технічної бази кабінетів природничо-математичного і технологічного спрямування. Соціальна - підвищення інженерно-технологічної культури населення
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Недостатнє фінансування напрямків освіти
Співавтори
Терещенко Валентин Юрійович