Майстерня школи як STEAM лабораторія майбутніх інженерів Брав участь

Доданий
29.09.2017
Номер
28
Освіта

Наповнення кабінету трудового навчання ігровими конструкторами, що допоможе розвивати інженерні навички учнів 2-11-х класів на заняттях з фізики, технологій та іноземної мови, індивідуалізації занять дітей з особливими освітніми потребами, розширенню навичок учасників літнього мовного табору.

Автор проєкту
Олена
Олена Резан
Бюджет
47 998 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема

Відсутнє наповнення кабінету трудового навчання ігровими конструкторами, що повинні допомогти розвитку інженерних та інтегрованих навичок учнів 2-11-х класів на заняттях з фізики, технологій та іноземної мови, індивідуалізації занять дітей з особливими освітніми потребами, розширенню навичок учасників літнього мовного табору.

Мета проекту

Наповнити шкільну майстерню ігровими конструкторами для реалізації напрямків STEAM -освіти як частини нових Державних стандартів освіти, що задовольнять сучасні потреби ринку праці в інженерних та інших працівниках

Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування

Закупівля частини ігрових конструкторів для шкільної майстерні частково вирішить запит батьків на поглиблене вивчення модулю "Технології" , формування у майбутньому бази для додаткових занять з предметів фізика, технології, іноземна мова та інших. Вказані конструктори індивідуалізують роботу дітей з особливими освітніми потребами, допомагають працювати в парі, групою, персонально. Використання інтерфейсів на англійській мові розширить мовні навички дітей. Для батьків учнів школи та міста дасть можливість проводити інженерні турніри й урізноманітнювати спільне дозвілля

Для кого цей проект

Учнів 2-11-х класів, дітей міста з особливими освітніми потребами, батьків та педагогів, які прагнуть розширити свої інженерні навички

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Подача проекту - до 29.09.2017. 2. Голосування - у вказані терміни. 3. Закупівля у січні 2018 р. вказаних конструкторів та розміщення їх у майстерні

Ключові показники оцінки результату проекту

Вигода економічна - економія прямих бюджетних витрат на поповнення матеріально-технічної бази кабінетів природничо-математичного і технологічного спрямування. Соціальна - підвищення інженерно-технологічної культури населення

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Недостатнє фінансування напрямків освіти

Співавтори

Терещенко Валентин Юрійович

Фотографії