Опис
Проблема
Навчання молодших школярів за допомогою електронних засобів є актуальним з декількох причин. По-перше, електронні засоби навчання допомагають унаочнити те, що вивчає дитина. А це в свою чергу йде в тандемі з психологічними особливостями дитини 6-9 років: зокрема абстрактно-образне мислення дитини, яке поступово переходить в абстрактне у початковій і завершується у середній школі. Наявність наочності завдяки електронним засобам створює своєрідну опору для запам'ятовування, яка сприймається школярами емоційно, що сприяє зосередженню їх уваги на об'єктах вивчення, а це важливо для інтенсифікації і підвищення ефективності навчального процесу. По-друге, електронні засоби навчального призначення виступають джерелом знань, систематизації, закріплення, повторення іншомовного матеріалу, а також засобом діагностики і контролю навчальних досягнень учнів початкової школи.
Мета проекту
Мультимедійний комплекс - відповідає тому способу сприйняття інформації, яким відрізняється нове покоління школярів, що виросло на ТБ, комп'ютерах і мобільних телефонах, у якого набагато вище потреба в темпераментній візуальній інформації й зоровій стимуляції . Для вчителів - не потрібно непокоїтися про зберігання паперових карт, плакатів тощо - у них просто відпадає необхідність.
Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування
Подача навчального матеріалу у вигляді мультимедіа скорочує час навчання, вивільняє ресурси здоров'я дітей. Учнів приваблює новизна проведення таких моментів на уроці, викликає інтерес.
Подібні уроки допомагають вирішити наступні дидактичні завдання:
засвоїти базові знання з предмета;
систематизувати засвоєні знання;
сформувати навички самоконтролю;
сформувати мотивацію до навчання в цілому й до певного предмета зокрема.
Для кого цей проект
Для учнів початкових класів та вчителів, як візуальний ресурс, який допоможе зробити уроки живими й привабливими.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
Проект «Візуалізація учбового процесу» передбачає, закупівлю, встановлення та налагодження запланованого обладнання
Ключові показники оцінки результату проекту
Завдяки новітнім технологіям рівень інформаційної культури, як учнів, так і вчителів, буде підвищено
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Відомі ризики при реалізації проекту відсутні
Приклади (кейси) схожих рішень
Навчальні заклади міста