• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Лаундж –зона у фойє школи №2 Реалізований

Доданий
29.09.2017
Номер
35
Освіта

Облаштування у фойє школи №2 лаундж-зони (ві англ. Lounge – «вітальня», «хол», «кімната для відпочинку») з м’якими меблями, де діти чи дорослі зможуть відпочити під час перерв або після уроків, та відновити сили для розумової діяльності

Автор проєкту
Ірина
Ірина Джума
Бюджет
48 500 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема

Фойє школи –це візитівка, «обличчя» закладу, місце щоденної зустрічі. На даний час ця частина приміщення школи №2 не має належного естетичного оформлення, похмурі кольори й темні коридори не викликають позитивного настою. На перерві учні стоять біля стіни, сідають на підлогу чи дерев’ яні лави. Альтернативним рішенням для комфортності шкільного життя є наповнення інтер’єру яскравими кольорами, зручними м’якими меблями.

Мета проекту

Організація шкільного простору на умовах поєднання активного навчання і комфортного відпочинку. Лаундж-зона покликана створювати приємну атмосферу для спілкування, доброго самопочуття, балансування навчальної роботи з відпочинком.

Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування

Змінювати стандартні шкільні приміщення сучасними елементами: яскравими фарбами, зручними меблями , поєднуючи практичність зі стильним дизайном. Лаундж-зона з диванами, пуфами, без каркасними кріслами створюватиме позитивну атмосферу емоційного релаксу. Це прояв турботи про добре самопочуття членів шкільного товариства. Даний проект є досить реалістичним, не вимагає великих коштів і може бути реалізований з першого дня облаштування.

Для кого цей проект

Учні, педагоги, батьки школи №2, відвідувачі, партнери, гості

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Замовлення на придбання м’яких меблів. 2. Декорування стінної панелі фойє. 3. Експлуатація ландж-зони

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення рівня комфортності організації навчально-виховного середовища школи. Осучаснення застарілих шкільних приміщень.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Неякісний матеріал, що використав виробник меблів, може призвести до швидкого зношування.