Лінгафонний кабінет для учнів школи №2 Брав участь

Доданий
29.09.2017
Номер
37
Освіта

Створення на базі Славутицької школи №2 лінгафонного кабінету з комплексом спеціалізованого акустичного та програмного обладнання для вивчення іноземних мов.

Автор проєкту
Олена
Олена Міненко
Бюджет
149 961 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема

На сьогодні жодна школа м.Славутича не має об лаштованого за стандартами лінгафонного кабінету, а володіння іноземними мовами є нагальною потребою сучасного світу. Дефіцит аудіо забезпечення уроків іноземної мови унеможливлює результативну організацію аудіювання, читання, говоріння, що гальмує процес формування мовних знань. Реалізація проекту створить умови для успішного вивчення іноземної мови як ключової компетенції Нової української школи.

Мета проекту

Осучаснення матеріально - технічної бази школи №2 для вивчення іноземної мови, підвищення інтересу школярів до мовної освіти, створення умов для розвитку особистості сучасного покоління українських школярів, здатних до міжкультурного спілкування, європейської інтеграції, міжнародних стандартів освіти.

Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування

Створити на базі кабінету іноземних мов школи №2 лінгафонний кабінет зі спеціалізованою комплектацією: меблями для учителя та 16 учнів; лінгафонно-тестовою системою з комп’ютером, програмним забезпеченням, аудіо та відео обладнанням (колонками, навушниками, телевізором). Це дасть можливість учням практикуватися у вимові й дикції, розвивати комунікаційні вміння, підвищить навички усного мовлення.

Для кого цей проект

Для учнів 1-11-х класів школи, педагогів міста.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Замовлення та придбання спеціалізованого кабінету з меблями та лінгафонно-тестовою системою. 2. Монтаж обладнання. 3. Початок експлуатації кабінету.

Ключові показники оцінки результату проекту

Успішна розбудова Нової української школи у м.Славутичі, де ключова компетентність-спілкування іноземними мовами.
Залучення школярів до участі в міжнародних програмах, проектах, спільних заходах.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Можливі інфляційні процеси не враховано у бюджеті проекту.
2. Кількість облаштованих роботи місць у кабінеті розрахована на поділ учнів у класі за підгрупами.

Фотографії