• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

3 кроки в 3d-простір без мороки Реалізований

Доданий
29.09.2017
Номер
45
Культурна спадщина і краєзнавство

Маємо: 3d-принтер, 3d-сканер та тільки на одному комп'ютері займаються 14 гуртківців...
Можемо: Вивчення 3d-редактору надасть можливість самостійно робити цікаві проекти на користь закладам міста. Пропоную придбати три потужних компьютера для роботи з 3d-графікою.
Робимо разом: всього три кроки: проголосували-придбали-працюємо!

Автор проєкту
Тетяна
Тетяна Кузнецова
Бюджет
49 821 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема

Проблема: не вистачає матеріальної бази для вивчення 3d-редактору. Тобто існує пристрій, на якому можна друкувати 3d-моделі, а от пристрій, на якому її можна моделювати - лише один на 14 членів гуртка. Існуюча ситуація знижує до нуля ефективність викладання предмету, зацікавленість у якому є у аудиторії віком від 10 до 45 років. Друкувати моделі можливо по черзі, або робити 3d-анімацію, для якої потрібен тільки комп'ютер. Відсутність вирішення питання призведе до розпуску гуртка через неможливість опанування предметом.
За наявності хоча б мінімальної матеріальної бази групу можливо поділити на підгрупи для практичних занять, що надасть їм можливість оволодіти навчиками сучасної професії та у подальшому не тільки знайти джерело достойного прибутку для себе, а й колективно виконувати цікаві проекти з 3d-візуалізації для міста в рамках гуртка.

Мета проекту

Забезпечити матеріальну базу для вивчення 3d-моделювання.

Пропоноване рішення проблеми і його обгрунтування

Необхідна для процесу 3d-візуалізації потужність компьютера коштує більше, ніж може собі дозволити пересічна сім'я (див. бюджет проекту).
Саме тому практичне відпрацювати теоретичних основ потребує матеріальної бази - потужних компьютерів.
Придбання хоча б трьох компьютерів надасть можливість поділити групу на 3-4 підгрупи для практичних занять.
У поданому бюджеті зазначено актуальну вартість обладнання, що відповідає мінімально припустимим вимогам для забезпечення процесу візуалізації. При цьому, їх достатньо придбати, зібрати та встановити. Необхідний кабінет та меблі виділені.
Оволодівши навчиками 3d-моделювання, слухачі курсі матимуть змогу самостійно моделювати предмети за власним дизайном з можливістю подальшого їх продажу. Планується в рамках курсу колективне створення анімаційного фільму. Фільм може бути як розважального характеру (для дітей, наприклад), так і навчального: наприклад, відтворення у 3d-форматі історії будування міста Славутича.

Для кого цей проект

Безпосередніми користувачами стануть слухачі курсу 3d-моделювання, до якого кожного року можуть записуватись особи віком від 10 до 35 років.
Користувачами результатів колективної праці слухачів стануть як жителі м.Славутича, так і його гості, у тому числі віртуальні (відвідувачі веб-ресурсів).

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Замовлення обладнання. 2. Оплата замовлення. 3. Розвантаження, комплектування та підключення до електромережі. 4. Можна встановлювати програму та працювати.

Ключові показники оцінки результату проекту

1. 14 осіб певною мірою володітимуть сучасною професією вже через 5 місяців після закупівлі обладнання.
2. До Дня міста планується зробити презентаційний 3d-фільм про Славутич.
3. Вартість 1 хвилини 3d-фільму рекламного характеру дорівнює близько 20000-25000 грн. Колективна робота над фільмом на потужних комп'ютерах дозволить вже на другий рік навчання не тільки окупити витрачені вкладення, а й залучити додаткові кошти на розширення матеріальної бази закладів освіти міста.
3. Можливе моделювання з подальшим друкуванням на 3d-принтері прототипів для таких дисциплін як біологія, фізика та інші з витраченням коштів тільки на пластик.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Головним ризиком є зростання цін на комплектуючі, тому бажано реалізувати проект у перший місяць 2018 року.

Приклади (кейси) схожих рішень

Дане питання не вивчалося.

Співавтори

Відсутні.